Gépírás távmunkában

Gépírás távmunkában - e-titkárnő/virtuális asszisztens

Gépírás távmunkában

Ki az az e-titkárnő, azaz virtuális asszisztens?

Az e-Titkárnő egy olyan virtuális asszisztens, aki saját otthonában, irodájában dolgozik, magas szintű adminisztratív szolgáltatást nyújt saját professzionális irodai infrastruktúrájával. Vállalkozóként - megbízási szerződés alapján - végzi tevékenységét, így maga fizeti az adóját, járulékait.

Az e-titkárnő elsősorban azoknak a vállalkozásoknak, vállalkozóknak dolgozik be, akiknek nincs irodájuk, megfelelő létszámú adiminisztrációs munkaerejük vagy anyagi fedezetük asszisztens foglalkoztatására, illetve ha önmaguk végzik az adminisztrációs teendőket, de az túl sok időt vesz el más munka kárára. Azonban szüksége lehet akár egy nagyobb cégnek is plusz adminisztrációs munkaerőre, ha sürget a határidő illetve ha nem rendelkezik olyan adminisztrátorral, aki magas fokon tudja alkalmazni a 10 ujjas vakírást.

Az e-titkárnő munkája során tudomására jutó információkat ugyanolyan bizalmasan kezeli, mint az általános értelemben vett titkárnő, ugyanolyan feladatokat végez el, csak távmunka keretében megbízási szerződés alapján.

Tehát ha Ön egy virtuális asszisztenst bíz meg az adminisztrációs feladatok ellátásával, pénzt takarít meg, mert:

  • nem terhelik munkáltatói kötelezettségek (munkabér, egészségbiztosítási és munkaerő-piaci járulék, TB járulék, stb. sem mindezek adminisztrációjával járó plusz munka);
  • nem kell irodát fenntartani = nincs bérleti, üzemeltetési költség;
  • nem kell irodát berendezni még az alapvető irodai infrastruktúrával sem;
  • az elvégzett munkáért fizet, nem a munkaidőért